Jag är emot all form av vidskepelse!

12 september 2011 at 11:51

”Jag avskyr talibaner, jag hatar självmordsbombare, osv.osv!”  När man skriver om sina åsikter så får man alltid pekpinnar från diverse sk vänsterfolk. Jag måste tyvärr tolka deras pekpinnar som att de hyser sympati för dessa extrema våldsverkare.Troligtvis gör det detta också, de förenas i sitt hat mot USA och de värden detta land står för. Exakt samma värderingar nazister hyste på 30-40 -talet mot USA. När USA slutligen ”la” sig i kampen mot Hitler till stor lättnad för Europas folk så gnällde naturligtvis de svenska nazisterna.

Det har alltid funnits exrema partier och grupper av människor vilka tar ställning för de ”djävulska” och hyser beundran för de dåd de utför.

Troligtvis är de lite udda i jämförelse med huvuddelen av övrig befolkning och tack vare detta så kommer de aldrig att kunna bli mer än en sekt.

Om jag skriver att jag inte tycker om muslimer och deras inställning till tex. kvinnor då får jag höra att jag är islamfob eller något liknande. Hur dessa kritiker av oss som inte gillar läror som vill återföra våra samhällen till medeltiden själv fungerar i vardagslivet tillsamanns med sina kvinnor är okänt för mig. Jag vet bara att en ledande vänsterprofet har nio barn med samma kvinna och då kan man ju få för sig att hans ideal är samma som troende muslimer praktiserar.

I okunnighetens Sverige på 1800-talet så var det vanligt med så stora barnkullar men så blev också kvinnorna totalt utslitna och dog i tämligen ung ålder.


Överhuvudtaget så skall all form av vidskepelse bekämpas var den än kommer ifrån eller vad den än kallar sig. Att försöka dölja vidskepelse bakom religionsfriheten duger inte i mina ögon. Upplysta människor särskilt på vänsterkanten uppmuntrar vidskepelse.  Detta är något nytt i vår historia, vänsterkrafter har tidigare alltid bekämpat vidskepelse. Varför har man slagit in på denna väg?

Gillar de att se hur muslimers kvinnor smyger tio meter efter mannen insvept i besvärliga kläder allt medan mannen klär sig som andra män i vårt samhälle?

Muslimmannen kan göra allt det vi Svenska män kan göra, det är bara deras kvinnor som är satta på undantag.Muslimska kvinnor får inte ens lära sig simma pga av den vidskepelse som råder i gruppen.

Jag har umgåtts  med muslimer och varit hemma på middag där kvinnorna bara är skuggor.Fungerar som tjänstefolk till männen som sitter och frossar på den mat kvinnorna lagar i köket. De får nästan inte ens synas och jag fann detta alltid obehagligt.Trivdes aldrig med denna totala uppdelning efter kön!

Sverige måste kunna hävda de framsteg vi har uppnått av jämlikhet, vi ska inte börja rucka på lagar eller seder och börja återföra vårt samhälle till något som vi trodde vi hade lämnat för gott.

Entry filed under: Uncategorized.

Tack för att du berättade Ulf Westerblad! Vad bjöd McDöden på idag?


Arkiv


