Min fd svärmor!

06 april 2013 at 11:30

Jag släntrade in på krogen och där satt min hustru med en främmande man.Satte mig ner framför dem och undrade vem han var. Hustrun var tydligen väldigt bekant med honom eftersom hon ”nojsade” lite med honom. Då såg jag hur han plötsligt slog till henne, inte bara en gång utan flera.

Reste mig upp och sa åt honom att sluta annars skulle jag ringa polisen. Han hotade mig också och då påpekade jag att han skulle kunna få tre månaders fängelse om han fortsatte.

Då sa min hustru att det var komplicerat och att jag inte förstod!

Förstår vad då, sa jag.

Så här är det sa hon , mannen här är min bror. En av tvillingarna min mor födde men aldrig har berättat om.

Då vaknade jag, allt var naturligtvis en dröm!

Entry filed under: Uncategorized.

Växling vid makten är positivt! Medborgarskapet kanske ska vara på prov?


Arkiv


