De levande döda?

21 mars 2016 at 12:44

När nära och kära är döda så sörjer man , länge, men det går över! När kära och nära försvinner ut ur ens liv så är det svårt att komma över sin sorg.De levande döda finns där framför en varje dag. I form att minnen av en bättre tid !

Nu finns bara en mängd fotografier!

 

” Kom ihåg Bosse, barnen är MINA!” Så sa min hustru vid skilsmässan och tyvärr fick hon rätt där hon sitter uppe i himlen och blickar ner. Efter hennes död blev allt värre.Efter att mina döttrar gifte om sig blev allt värre! Livet är outgrundligt men jag har givit upp alla mina önskningar om att kunna få förändring. Numera blir det mest monologer från min sida. Monologer på nätet och nätterna!

PS Jag fick inte ens veta att ett av barnbarnen födde en son!

Entry filed under: Uncategorized.

Försvara min rätt till att slippa rök! Så här kan det bli i Sverige också!


Arkiv


