En återblick!

06 september 2016 at 11:01

out-008

Det blev inte så bra som jag och andra trodde ! Själv blev jag utsatt för ett mycket otäckt överfall , en man hoppade över disken och fick upp mig mot väggen med en flaska på väg mot mitt huvud. En socialsekr. blev vettskrämd och låste dörren vilken ni ser bakom mig. Jag blev alltså ensam med denne desperata man!  ”Vad vill du” sa jag då! Mannen stelnade till och sänkte flaskan samt sa:” jag vill ha mina pengar”!  Då fick jag honom att gå över på rätt sida. När jag efter detta ärende kände mig rätt så skakig bad jag chefen om att få gå undan ett slag och ta en kopp kaffe. Då blev han upprörd på MIG. Det finns minsann ingen personal till sådant!

Entry filed under: Uncategorized.

Många frågor, inga svar? Ett stort tack till KENT!


Arkiv


